1837 წელს, დაარსებიდან, John Deere-მა შექმნა პროდუქტები და შეიმუშავა სერვისები იმ ადამიანების მხარდასაჭერად, ვინც მიწასთან მუშაობს. წაიკითხეთ ჩვენი წარსულის შესახებ, რა ვისწავლეთ მისგან და როგორ ვიყენებთ ჩვენს წარსულს ყოველი დღის გასაუმჯობესებლად.
გრანდ დეტორში, ილინოისი, მჭედელმა ჯონ დირმა გაიგო ფერმერების პრობლემების შესახებ, რომლებიც წუხდნენ იმაზე, რომ მათი კულტივატორები, რომლებიც შექმნილი იყო შეერთებული შტატების აღმოსავლეთით ქვიშიანი ნიადაგისთვის, ვერ ერეოდნენ სქელ ველებიან ნიადაგს. ამის პასუხად, დირი ქმნის პრიალა ფოლადის ყალიბის დაფას გატეხილი ხერხის პირისგან.
მჭედელი ჯონ დირი ხდება მწარმოებელი ჯონ დირი. მოგვიანებით მან შექმნა 10 კულტივატორი 1839 წელს, 75 - 1841 წელს, და 100 - 1842 წელს.
გრანდ დეტორში გატარებული ათი წლის შემდეგ, ჯონ დირი აყალიბებს ახალ პარტნიორობას და გადადის მოლინში, რომელიც მდებარეობს მდინარე მისისიპიზე ჰიდრო ენერგიისა და ტრანსპორტირების სხვა ვარიანტებით. მომდევნო წელს მისი ახალი მაღალტექნოლოგიური კულტივატორების ქარხანა აორმაგებს წარმოებას.
პროდუქტის ხარისხთან დაკავშირებით უთანხმოების შემდეგ, ჯონ დირი ყიდულობს მთლიან წილს პარტნიორებისგან. პარტნიორთან დაპირისპირებისას იმასთან დაკავშირებით, რომ მომხმარებლები იყიდიდნენ ნებისმიერ რამეს, რაც არ უნდა შეექმნათ, დირმა უპასუხა: "მათ არ უნდა შეიძინონ ის, რასაც ჩვენ ვაკეთებთ და ვიღაც სხვა დაგვამარცხებს და დავკარგავთ ჩვენს ბიზნესს.”
ბიზნესი არასტაბილურია ეროვნული ფინანსურ ბაზრებზე არსებული პანიკის დროს. გაკოტრების თავიდან ასაცილებლად მიმართულმა მანევრირებებმა, გადაანაცვლა საკუთრებისა და მმართველობის მექანიზმები. ჯონ დირი ინარჩუნებს პრეზიდენტობას, მაგრამ მმართველობითი ძალაუფლება გადაეცემა 21 წლის ჩარლზ დირს. მომდევნო 49 წლის განმავლობაში, ის გაუძღვება კომპანიას.
დიდი იწყებს Hawkeye-ს სასიარულო კულტივატორი, მისი პირველი აღჭურვილობა ადაპტირებული იყო სვლაზე. ერთი სიახლე არის ხის შტიფტი, რომელიც ტყდება, როდესაც ეცემა მყარ ობიექტს, რაც იცავს ციცხვებს. 1950 წელს Deere & Company ნერგავს ახალ კონცეფციას კულტივატორებზე "უსაფრთხო გათიშვა მტკიცე შეტაცებით".
John Deere-ი იღებს თავის პირველ პატენტს. აღნიშნული პატენტი ეხება ფოლადის სახნავის ჩამოსასხმელად გამოყენებულ ყალიბებს. პირველ პატენტს მალევე მოყვება კიდევ ერთი პატენტი, ხოლო 1865 წელს - მესამე.
31 წლის შემდეგ, როგორც პარტნიორობა ან ერთპიროვნული მმართველობა, ბიზნესი ერთიანდება, როგორც Deere & Company. თავდაპირველად არის ოთხი აქციონერი, ხოლო ჯონ და ჩარლზ დიტი ფლობენ აქციების 65 პროცენტს.
ჩარლზ დირი და მეწარმე ალვა მანსური აარსებენ პირველ ფილიალს კანზასში, მისურის შტატი. ნახევრად დამოუკიდებელი დისტრიბუტორი, რომელიც არის კომპანიის ამჟამინდელი გაყიდვების ორგანიზაციის წინამორბედი. 20 წლის განმავლობაში ქვეყნის მასშტაბით ფუნქციონირებს ხუთი ფილიალი.
ჯონ დირს ირჩევენ მოლინეს მერად, რომელიც ამ თანამდებობას იკავებს ორი წლის განმავლობაში. მას ანდობენ სავალი ინფრასტრუქტურის გაუმჯობესებას, როგორიცაა ქუჩები, ტროტუარები, განათება და კოლექტორები.
დირი არეგისტრირებს მხტომელი ირმის სავაჭრო ნიშანს აშშ-ს პატენტის სამსახურში. ეს არის ყველაზე ხანგრძლივად გამოყენებადი ამერიკული სავაჭრო ნიშანი 500 იღბლიან კომპანიას შორის.
Deere & Mansur Company შეიქმნა მოლინში მარცვლეულის სათესელების საწარმოებლად. ეს არის კანზასში არსებული მსგავსი სახელწოდების ორგანიზაციის ფილიალისგან დამოუკიდებელი ორგანიზაცია, რომელიც Deere & Company-ის ნაწილი გახდება 1910 წელს. დღეს, სათეს მანქანებს კვლავ აწარმოებენ თავდაპირველ საწარმოში John Deere Seeding-ში, მოლინი, ილინოისი.
Gilpin Sulky-ს სათესი მანქანა, რომელიც 1875 წელს შემოიღეს, ამარცხებს 50 სხვა სათეს მანქანას საველე ცდაში პარიზის უნივერსიტეტის გამოფენაზე, იგებს პირველი ადგილის პრიზს სევრის ფაიფურის თასს 1,000 ფრანკის ღირებულებით. გაყიდული ერთეულების რაოდენობა მომდევნო წელს იზრდება 5,198-მდე და 1883 წლისთვის აღწევს 7,824-ს.
Deere & Company-მ ექსპლუატაციაში გაუშვა პირველი ელექტრო განათების ელექტრო სადგური როკ აილენდის ოლქში. ჩიკაგოს ბრაშის ელექტრო კომპანიისგან შეძენილი 1 დინამო, 16 ნათურა, 1 ჩამრთველი და 400 ნახშირის ელექტროდი დამონტაჟდა, რაც $3,000 აშშ დოლარზე მეტი ღირებულების იყო. ეს იყო პირველი ელექტროობა იმ მხარეში.
ხუთი ყველაზე გაყიდვადი პროდუქტი 1879 - 1883 წლებში იყო სატარებელი სათიბები, Gilpin sulkies, კულტივატორები, მიწის შემოსაყრელები და გამაფხვიერებლები. გაყიდული ერთეულების რაოდენობაში დიდი ნაწილი (224,062) სატარებელ სათიბებს უჭირავს, ვიდრე დანარჩენ ოთხს ერთად.
დამფუძნებელი ჯონ დირი გარდაიცვალა 82 წლის ასაკში. რამდენიმე თვით ადრე, ის ეუბნება ვიღაცას, რომ "თავისი ხანგრძლივი ცხოვრების მანძილზე მისთვის დიდი შვება იყო იმის ცოდნა, რომ მას არასდროს მიუყენებია ზიანი ვინმესთვის შეგნებულად და არასოდეს გაუტანია ბაზარზე ცუდი ხარისხის პროდუქტი."
ჯონ ფროჰლიხი ცდის პირველ, წარმატებულ ბენზინის ტრაქტორს. 1918 წელს, John Deere-ი შეიძენს წარმატებულ კომპანიას, ვატერლოოს ბენზინზე მომუშავე ძრავის კომპანია.
მსოფლიოს კოლუმბიური გამოფენა ჩიკაგოში გაიმართა. ჩარლზ დირი ილინოისის შტატის ორიდან ერთ-ერთი წარმომადგენელია. ის უკვეთავს ირმის სპილენძის სკულპტურებს, რომელთა დანახვაც დღესაც შესაძლებელია John Deere-ის ობიექტების გარე ფასადზე.
ფაროუ იწყებს გამოცემას, როგორც "ჟურნალი ამერიკელი ფერმერისთვის.” 1912 წლისთვის ჟურნალის გავრცელება იზრდება 4 მილიონამდე მკითხველზე. დღეს ის გამოიცემა 14 ენაზე და მას კითხულობენ 115 ქვეყანაში, რაც კიდევ უფრო ზრდის მის, როგორც ფერმერული ჟურნალის ფართოდ გავრცელებადობას მსოფლიოში.
დიდი ხნის პრეზიდენტი ჩარლზ დირი გარდაიცვალა და მის ადგილს იკავებს მისი სიძე ვილიამ ბათერვორსი. მისი თანამდებობაზე ყოფნის 21 წლიან პერიოდში, წლიური გაყიდვები $4.5 მილიონიდან $61 მილიონ აშშ დოლარამდე გაიზარდა და Deere გახდა ლიდერი მოსავლის აღებისა და ტრაქტორების ბიზნესში.
მსოფლიოში მოწყობილობების ექსპორტის ცენტრალიზებისთვის, John Deere-ის ექსპორტის დეპარტამენტი რეგისტრირდება ნიუ-იორკში. 1911 წელს, ფრენკ სილოვეი ხდება მენეჯერი და მოგზაურობს სამხრეთ ამერიკაში, ინგლისში, საფრანგეთში, ავსტრიასა და რუსეთში.
გაერთიანებებისა და შესყიდვების რამდენიმე წლის შემდეგ, Deere & Company თავის სხვა პროდუქციას შორის ახლა ითვლის სათეს მანქანებს, ურიკებს, ვაგონებს, მარცვლეულის სათესელებს და თივისა და მოსავლის ასაღებ მოწყობილობებს. გაყიდვები იზრდება $5.2 მილიონიდან 1910 წელს $30.7 მილიონამდე 1913 წელს.
John Deere-ი შედის ტრაქტორის ბიზნესში. სრული ამძრავიანი ტრაქტორის გამოშვების შუა პროცესში, Deere-ი ყიდულობს ვატერლოოს ბენზინზე მომუშავე ძრავების კომპანიას, რომელიც Waterloo Boy ტრაქტორების მწარმოებელია. პირველ წელს კომპანია ყიდის 5,634 Waterloo Boy ტრაქტორს.
ტრაქტორის გადატვირთული და სარისკო ბაზარი განაპირობებს მრეწველობის ჭარბწარმოებას და ფართოდ გავრცელებულ თაღლითობას. შედეგად, შეიქმნა ნებრასკას ტრაქტორის ტესტები საექსპლუატაციო სამრეწველო სტანდარტების დასადგენად. ტესტი ნომერი 001 გვიჩვენებს John Deere Waterloo Boy N ტრაქტორს.
Deere-ი უშვებს თავის პირველ კომბაინს, 35-hp No.2, რომელიც წარმოდგენილია 12' ან 16' პლატფორმით. ერთი წლის შემდეგ, Deere-ი ამატებს შედარებით პატარა No. 1 კომბაინს, რომელიც წარმოადგენდა 8', 10' ან 12' საჭრელ დანადგარს.
ვილიამ ბათერვორთს ირჩევენ აშშ-ის სავაჭრო პალატის პრეზიდენტად. ჩარლზ დირ ვიმანი, სამხედრო მფრინავი, რომელიც I მსოფლიო ომის შემდეგ კაპიტნის თანამდებობიდან რეზერვში გადავიდა, დაასახელეს პრეზიდენტად. ბათერვორთმა შეინარჩუნა ძალაუფლება საბჭოს თავმჯდომარის ახლად შექმნილ პოზიციაზე.
"დიდი დეპრესიის" გავლენის საპასუხოდ, კომპანიამ ფერმერთა ობლიგაციების სახით აიღო 12 მილიონი აშშ დოლარი და გაახანგრძლივა ვადები უკვე შესყიდულ ტრაქტორებსა და სასოფლო-სამეურნეო მანქანა-დანადგარებზე. შედეგად, 1930 - 1932 წლებში გაყიდვები დაეცა 86%-მდე, მაგრამ ამან განაპირობა ფერმერთა ლოიალობა.
რთული ფინანსური პერიოდის მიუხედავად, Deere-ი განაგრძობს ახალი პროდუქტების წარმოებას, “A” მოდელის ტრაქტორის ჩათვლით. მომდევნო წელს იქმნება მსგავსი, მაგრამ შედარებით პატარა მოდელი “B”. ეს ორი მოდელი წარმოებაში დარჩება 1952 წლამდე.
გამოდის მოდელი “DI” ტრაქტორი, John Deere-ის პირველი ტრაქტორია, რომელიც შექმნილია ექსკლუზიურად სამრეწველო მოხმარებისთვის.
"დიდი დეპრესიიდან" გამოსვლის შემდეგ, John Deere-ი აღნიშნავს იმ კომპნიის 100 წლისთავს, რომელმაც მიაღწია $100 მილიონზე მეტს გაყიდვებში პირველად კომპანიის ისტორიაში.
საწარმოო დიზაინერმა ჰენრი დრეიფუსმა, Deereის ინჟინრებთან ერთად კიდევ უფრო დახვეწა "A" და "B" ტრაქტორები. მიმზიდველ დიზაინზე ზრუნვა აერთიანებს ტრადიციულ სამომხმარებლო ფასეულობებს, როგორც John Deere-ის პროდუქციის განმასხვავებელ ნიშნებს.
პრეზიდენტი ჩარლზ დირ ვიმანი იღებს სამხედრო პოლკოვნიკის თანამდებობას. ბერტონ პიკი ცვლის მას კომპანიის დროებითი პრეზიდენტის თანამდებობაზე. Deere-ში დაბრუნებამდე 1944 წელს, ვიმანი ხანმოკლე დროით მართავს ომის საწარმოო კომიტეტის სასოფლო-სამეურნეო მანქანა-დანადგარებისა და ტექნიკის განყოფილებას.
II მსოფლიო ომის დროს, Deere-ი აწარმოებს სამხედრო ტრაქტორებს, საბრძოლო მასალას, თვითმფრინავების ნაწილებს, ასევე სატვირთო და მობილურ სამრეცხაო ნაწილებს. ჯონ დირის ბატალიონი, რომელიც შედგებოდა თანამშრომლებისა და დილერებისაგან, არემონტებს ტანკებს ბელგიასა და საფრანგეთში ომის დროს.
“M” მოდელის ტრაქტორი იქმნება John Deere Dubuque Works-ის ახალ საწარმოში. ორი წლის შემდეგ, “M” იწარმოება მუხლუხა ტრაქტორის სახით, რომელსაც “MC ეწოდება.” წინ განთავსებული ფრთის წყალობით ის ბულდოზერი ხდება. უნივერსალური პროდუქტი ხდება წინაპირობა John Deere-ის სამშენებლო და სატყეო საქმიანობისთვის.
No.8 ბამბის საკრეფი კომბაინი ხდება პირველი ორრიგიანი თვითმავალი დანადგარი ბაზარზე. მისი სწრაფად ბრუნვადი ნემსებიანი ციბრუტი ორი ან სამი ბრუნვისას კრეფს მხოლოდ ბამბას მწიფე კოლოფებიდან.
პირველად ისტორიაში John Deere-ი აერთიანებს მარცვლეულის კრეფისა და ჩენჩოსგან გასუფთავების ამოცანებს. გამოდის სიმინდის შემგროვებელი კომბაინის მარცვლეულის ამკრეფის ორ რიგიანი თავაკი; ახალ 45 მოდელის კომბაინთან ერთად ის საშუალებას აძლევს ფერმერს აიღოს სიმინდის 20 აკრამდე მოსავალი ერთ ჯერზე.
Deere-ი აშენებს მცირე ზომის ტრაქტორების მშენებლ საწარმოს მექსიკაში და ყიდულობს Heinrich Lanz-ის, ტრაქტორებისა და კომბაინების გერმანელი მწარმოებლის აქციათა საკონტროლო პაკეტს, რომელსაც მცირე წარმომადგენლობა აქვს ესპანეთში. დღეს, John Deere-ის ბიზნესი წარმოდგენილია მთელს მსოფლიოში, დაახლოებით 35 ქვეყანაში.
14 ტონიანი პრეს-შემკრები აწარმოებს კარგად ფორმირებულ, ბაწრით შეკრულ ფუთებს. მრეწველობაში № 1 ფუთის გამტყორცნით, მოკლე მართკუთხა ფუთების სროლა შესაძლებელია პირდაპირ ვაგონში, რაც პირველად იძლევა მსგავსი ოპერაციის შესრულებას ერთი ადამიანის მიერ.
Deere-ი ნერგავს სამრეწველო დანადგარების ახალ განყოფილებას, რომელიც დაკომპლექტებულია სადილერო ცენტრებითა და სრული სამშენებლო დანადგარების ასორტიმენტით. 440 მუხლუხა არის კომპანიის პირველი უნივერსალური ყვითელი დანადგარი, რომელიც სპეციალურად სამრეწველო დანიშნულებისთვის შეიქმნა.
John Deere-ის საკრედიტო კომპანია, რომელიც აფინანსებს John Deere-ის შიდა ტექნიკის შესყიდვებს, იწყებს საქმიანობას. ახალმა კომპანიამ გააერთიანა სავაჭრო ფილიალებისა და დილერების ფინანსური ოპერაციები ფინანსირების უფრო ეფექტური და კონკურენტული ვარიანტების უზრუნველსაყოფად.
ოთხი “ახალი თაობის სიმძლავრის” ტრაქტორის მოდელმა დაიპყრო ჩვენება, რომელიც დალასში "დირის დღეებზე" გაიმართა. ოთხ და ექვს ცილინდრიანი ტრაქტორის სრულიად ახალი ხაზის მოდელები აღჭურვილია მეტი ცხენის ძალით, ვიდრე ორცილინდრიანი მოდელები, რასაც Deere 40 წელზე მეტ ხანს აწარმოებდა.
სამომხმარებლო აღჭურვილობის განყოფილება, რომელიც დღეს გაზონის მწარმოებელი საწარმოა, შედის სამომხმარებლო ბაზარზე გაზონებისა და ბაღის ტრაქტორებით, ასევე მისაბმელიანი ტექნიკით, როგორიცაა სათიბები და თოვლსაწმენდები.
იხსნება Deere & Company-ს ადმინისტრაციული ცენტრი, რომელიც დღეს საერთაშორისო ადმინისტრაციულ ცენტრს წარმოადგენს. ფინელ-ამერიკელი არქიტექტორის, ეერო საარინენის მიერ დაპროექტებული ცენტრი მრავალი არქიტექტურული ჯილდოს მფლობელი ხდება.
John Deere 440 მორსათრევი ტრაქტორი ოპერატორებს კომფორტისა და უსაფრთხოების ახალ დონეს სთავაზობდა მინის გამჭვირვალე ხუფით, გვერდითა ჯავშანითა და ფეხის დამცავი ფარებით. ის გამორჩეული იყო სრული ამძრავით, შენაწევრებული საჭის გამაძლიერებლით, 42 ცხენის ძალის მქნევარა თვალითა და "5 ტონიანი პერსპექტიული ტექნიკით".
John Deere-ი უშვებს პირველ კომერციულად ხელმისაწვდომ მბრუნავი ცილინდრის მექანიზმებს სასოფლო-სამეურნეო ტრაქტორებისთვის. მოგვიანებით, კომპანია უფასოდ იღებს პატენტს მრეწველობასთან უსაფრთხოების ამგვარი მნიშვნელოვანი ფუნქციის გაზიარებისთვის.
ჩარჩოს შესახსრების დამატებამ საშუალება მისცა ოპერატორებს, იმოძრაონ ფერდობებზე, კვლებზე და არხებში ისე, რომ უკანა თვლები მყარ ზედაპირზე დარჩეს.
Nothing Runs Like a Deere™ რეკლამას უკეთებს თოვლმავლებს, რომელიც წარმოადგენს John Deere Horicon Works-ის ახალ პროდუქტს. სლოგანი თოვლმავლის ხაზზე დიდხანს გრძელდება, რომელიც გაყიდვაში 1984 წელს ჩაეშვა.
ოთხი ახალი “II თაობის” ტრაქტორის მოდელი შევიდა ბაზარზე. ექსკლუზიური ხმაურისგან დამცავი კორპუსებით ახალი მოდელები ოპერატორს სთავაზობს უსაფრთხოებასა და კომფორტს.
ხე-ტყის ამკრები კომბაინი John Deere 743 აერთიანებს რეზინის თვლების სიჩქარეს ისრის მისაწვდომობასთან, და საფუძველს უყრის თანამედროვე კომბაინების წარმოებას.
John Deere-ი აწარმოებს მრეწველობაში პირველ ბამბის ოთხრიგიან საკრეფს. საველე შემოწმებების თანახმად, ის ზრდის ოპერატორის ნაყოფიერებას 85%-ით.
Deere-ი აღნიშნავს თავის 150-ე წლისთავს. Deere-ის ხანგრძლივი დაბალი შემოსავალი და შემცირებული გაყიდვები იწვევს სუფთა ზარალს $99 მილიონი აშშ დოლარის ოდენობით.
იაპონურ კომპანია Hitachi-თან ერთად იქმნება ერთობლივი საწარმო აშშ-ში ექსკავატორების ასაწყობად.
John Deere-ი იწყებს Gator-ის სატვირთო-სამგზავრო ავტომობილების საწარმოო ხაზს. 6x4 მოდელს შეუძლია 800 ფუნტის ტრანსპორტირება ძარით და 1,200 ფუნტის ტრანსპორტირება ბუქსირით.
ბაზარზე ჩნდება 8000 სერიის ტრაქტორი, რომელიც ადგენს კონტროლის, ხილვადობის, მანევრირებისა და სიძლიერის ახალ სტანდარტებს. ტრაქტორი აღჭურვილია დაპატენტებული შასით, რომელიც შექმნილია წარმოებაში წამყვანი მობრუნების რადიუსის უზრუნველყოფის, ახალი ტრანსმისიისა და განახლებული კაბინისთვის.
Deere-ი პირველად გთავაზობთ მოსავლიანობის რუკის სრულიად ინტეგრირებულ პაკეტს, GreenStar™ სისტემას, Maximizer™ 9000 სერიის კომბაინებისთვის. ის უზრუნველყოფდა მოსავლიანობისა და ტენიანობის მონაცემებს მუშაობის პროცესში, დიფერენციალურად კორექტირებულ ინფორმაციას ადგილმდებარეობის, შენახვისა და გადაცემის, ასევე მოსავლიანობის რუკის შესაძლებლობების შესახებ.
Deere-ი ყიდულობს Cameco Industries-ს, რომელიც არის შაქრის ლერწმის სამკალი კომბაინის მწარმოებელი და თანამშრომლობს Hitachi Construction Machinery Co., Ltd.-თან იმისათვის, რომ აწარმოოს ხე-ტყის დამზადების მანქანა-დანადგარები ექსკავატორის ბაზაზე. Deere-Hitachi-ის ერთობლივი საწარმო აწარმოებს პროდუქციას კანადაში, ბრაზილიასა და აშშ-ში.
John Deere-ი ყიდულობს Timberjack-ს, სატყეო დანადგარების მსოფლიოს წამყვან მწარმოებელ კომპანიას, და Waratah-ს, ხე-ტყის მასალის შემკრები დანადგარების თავების მწარმოებელს და ხდება მსოფლიოს უდაო ლიდერი სატყეო საქმიანობაში. John Deere-ი ხსნის ტრაქტორების ახალ საწარმოს პუნეს მახლობლად, ინდოეთი.
ტიანძინში, ჩინეთი, იხსნება ახალი საწარმო, რომელიც აწარმოებს John Deere Tianjin Works-ის ტრანსმისიებს. შემდეგ წელს Deere-ი ყიდულობს ტრაქტორების მწარმოებელ საწარმოს ნინგბოში, ჩინეთი.
Deere-ი უშვებს პირველ ბამბის საკრეფ მანქანას, რომელიც მუშაობის პროცესში ამზადებს ბამბის მრგვალ მოდულებს. ეს ინოვაციური დანადგარი გთავაზობთ ბამბის მოსავლის უწყვეტად აღებას და მაღალი ხარისხის ბამბას და ამცირებსდამატებითი მოწყობილობების საჭიროებას მინდორში.
Deere-ი პირველი კომპანიაა, რომელიც ახდენს 175 მეტი ცხენის ძალის მქონე ძრავიანი სამშენებლო ტექნიკის მიწოდებას, რომლებიც აკმაყოფილებს აშშ-ის Interim Tier 4 ემისიების მკაცრ სტანდარტებს. Deere-ის პირველი 2 რიგიანი შაქრის ლერწმის სამკალი კომბაინი წარმოდგენილია კომპანიის დღეისათვის ყველაზე მსხვილ საწარმოში ლათინურ ამერიკაში.
2012 წელს, Deere & Company ზეიმობს კომპანიის დაარსების 175-ე წლისთავს. ინოვაციური პასუხი ფერმერების მოთხოვნებზე გახდა 175 წლიანი ვალდებულების საფუძველი მათ წინაშე, ვინც მიწასთან კავშირი აქვს.
"სმითსონის ჟურნალი" ირჩევს John Deere-ის სათიბს, როგორც "101-დან ერთ-ერთ ნივთს, რომელმაც შექმნა ამერიკა." სათიბი ამორჩეულ იქნა 137 მილიონ ექსპონატს შორის, რომლებიც ინახება სმიტსონის ინსტიტუტის 19 მუზეუმსა და კვლევით ცენტრში და შესულია იმ ნივთების ჩამონათვალში, რომლებმაც შეცვალეს აშშ-ის ისტორიის კურსი.
John Deere-ის ინტელექტუალური გადაწყვეტილებების ჯგუფი კიდევ უფრო ზრდის წარმოებას ტექნოლოგიის მოწყობილობებთან ინტეგრაციის ხარჯზე. ისეთი მოწყობილობების გამოყენებით, რომელიც აგროვებს, გადასცემს, ინახავს და აანალიზებს მონაცემებს, მომხმარებლებს შეუძლიათ დააკმაყოფილონ მსოფლიოს მზარდი მოსახლეობის საჭიროებები.
2017 წლის ბოლოს John Deere-მა შეიძინა Wirtgen Group (ვირთგენ ჯგუფი), საგზაო სამშენებლო ინდუსტრიის მსოფლიოს წამყვანი მწარმოებელი. Wirtgen Group-ი ავსებს Deere-ის სამშენებლო ტექნიკის პროდუქციის ხაზს, აძლიერებს მის შესაძლებლობას, მოემსახუროს კლიენტებს მთელი მსოფლიოს მასშტაბით.
John Deere-ს ძალიან გაუმართლა, რომ ჰყავს რვა ხელმძღვანელი სათავეში. სინამდვილეში, დაარსებიდან 1837 წელს, Deere საწარმოს ჰყავდა მხოლოდ რვა წინა ხელმძღვანელი. მათი უმრავლესობა იყო დირის ოჯახის წევრი. და, თუმცა წინა ხელმძღვანელები არ იყვნენ დირ გენეალოგიის წევრები, John Deere-ი რჩება ოჯახზე ორიენტირებულ კომპანიად, რომელიც ცდილობს დაიცვას დამაარსებელი’ს ერთიანობის, ხარისხის, ვალდებულებისა და ინოვაციების ძირითადი ფასეულობები.
მსოფლიოს ერთ-ერთი ყველაზე აღიარებული კორპორატიული ლოგო, მოხტუნავე ირმის სავაჭრო ნიშანი John Deere-ის პროდუქტების ხარისხის სიმბოლოა 135 წელზე მეტია. დღეს, ის არის ყველაზე ხანგრძლივად გამოყენებული კორპორატიული ლოგო 500 იღბლიან კომპანიას შორის. ეს არის მისი ევოლუციის ისტორია.