John Deere-ის თანამედროვე ტრაქტორისა და ორიგინალური ფოლადის სათიბის გამოსახულებები
ჩვენი ისტორია

1837 წელს, დაარსებიდან, John Deere-მა შექმნა პროდუქტები და შეიმუშავა სერვისები იმ ადამიანების მხარდასაჭერად, ვინც მიწასთან მუშაობს. წაიკითხეთ ჩვენი წარსულის შესახებ, რა ვისწავლეთ მისგან და როგორ ვიყენებთ ჩვენს წარსულს ყოველი დღის გასაუმჯობესებლად.

  • 1837

    1837

    გრანდ დეტორში, ილინოისი, მჭედელმა ჯონ დირმა გაიგო ფერმერების პრობლემების შესახებ, რომლებიც წუხდნენ იმაზე, რომ მათი კულტივატორები, რომლებიც შექმნილი იყო შეერთებული შტატების აღმოსავლეთით ქვიშიანი ნიადაგისთვის, ვერ ერეოდნენ სქელ ველებიან ნიადაგს. ამის პასუხად, დირი ქმნის პრიალა ფოლადის ყალიბის დაფას გატეხილი ხერხის პირისგან.

  • 1838

    1838

    მჭედელი ჯონ დირი ხდება მწარმოებელი ჯონ დირი. მოგვიანებით მან შექმნა 10 კულტივატორი 1839 წელს, 75 - 1841 წელს, და 100 - 1842 წელს.

  • 1848

    1848

    გრანდ დეტორში გატარებული ათი წლის შემდეგ, ჯონ დირი აყალიბებს ახალ პარტნიორობას და გადადის მოლინში, რომელიც მდებარეობს მდინარე მისისიპიზე ჰიდრო ენერგიისა და ტრანსპორტირების სხვა ვარიანტებით. მომდევნო წელს მისი ახალი მაღალტექნოლოგიური კულტივატორების ქარხანა აორმაგებს წარმოებას.

  • 1852

    1852

    პროდუქტის ხარისხთან დაკავშირებით უთანხმოების შემდეგ, ჯონ დირი ყიდულობს მთლიან წილს პარტნიორებისგან. პარტნიორთან დაპირისპირებისას იმასთან დაკავშირებით, რომ მომხმარებლები იყიდიდნენ ნებისმიერ რამეს, რაც არ უნდა შეექმნათ, დირმა უპასუხა: "მათ არ უნდა შეიძინონ ის, რასაც ჩვენ ვაკეთებთ და ვიღაც სხვა დაგვამარცხებს და დავკარგავთ ჩვენს ბიზნესს.”

  • 1858

    1858

    ბიზნესი არასტაბილურია ეროვნული ფინანსურ ბაზრებზე არსებული პანიკის დროს. გაკოტრების თავიდან ასაცილებლად მიმართულმა მანევრირებებმა, გადაანაცვლა საკუთრებისა და მმართველობის მექანიზმები. ჯონ დირი ინარჩუნებს პრეზიდენტობას, მაგრამ მმართველობითი ძალაუფლება გადაეცემა 21 წლის ჩარლზ დირს. მომდევნო 49 წლის განმავლობაში, ის გაუძღვება კომპანიას.

  • 1863

    1863

    დიდი იწყებს Hawkeye-ს სასიარულო კულტივატორი, მისი პირველი აღჭურვილობა ადაპტირებული იყო სვლაზე. ერთი სიახლე არის ხის შტიფტი, რომელიც ტყდება, როდესაც ეცემა მყარ ობიექტს, რაც იცავს ციცხვებს. 1950 წელს Deere & Company ნერგავს ახალ კონცეფციას კულტივატორებზე "უსაფრთხო გათიშვა მტკიცე შეტაცებით".

  • 1864

    1864

    John Deere-ი იღებს თავის პირველ პატენტს. აღნიშნული პატენტი ეხება ფოლადის სახნავის ჩამოსასხმელად გამოყენებულ ყალიბებს. პირველ პატენტს მალევე მოყვება კიდევ ერთი პატენტი, ხოლო 1865 წელს - მესამე.

  • 1868

    1868

    31 წლის შემდეგ, როგორც პარტნიორობა ან ერთპიროვნული მმართველობა, ბიზნესი ერთიანდება, როგორც Deere & Company. თავდაპირველად არის ოთხი აქციონერი, ხოლო ჯონ და ჩარლზ დიტი ფლობენ აქციების 65 პროცენტს.

  • 1869

    1869

    ჩარლზ დირი და მეწარმე ალვა მანსური აარსებენ პირველ ფილიალს კანზასში, მისურის შტატი. ნახევრად დამოუკიდებელი დისტრიბუტორი, რომელიც არის კომპანიის ამჟამინდელი გაყიდვების ორგანიზაციის წინამორბედი. 20 წლის განმავლობაში ქვეყნის მასშტაბით ფუნქციონირებს ხუთი ფილიალი.

  • 1873

    1873

    ჯონ დირს ირჩევენ მოლინეს მერად, რომელიც ამ თანამდებობას იკავებს ორი წლის განმავლობაში. მას ანდობენ სავალი ინფრასტრუქტურის გაუმჯობესებას, როგორიცაა ქუჩები, ტროტუარები, განათება და კოლექტორები.

  • 1876

    1876

    დირი არეგისტრირებს მხტომელი ირმის სავაჭრო ნიშანს აშშ-ს პატენტის სამსახურში. ეს არის ყველაზე ხანგრძლივად გამოყენებადი ამერიკული სავაჭრო ნიშანი 500 იღბლიან კომპანიას შორის.

  • 1877

    1877

    Deere & Mansur Company შეიქმნა მოლინში მარცვლეულის სათესელების საწარმოებლად. ეს არის კანზასში არსებული მსგავსი სახელწოდების ორგანიზაციის ფილიალისგან დამოუკიდებელი ორგანიზაცია, რომელიც Deere & Company-ის ნაწილი გახდება 1910 წელს. დღეს, სათეს მანქანებს კვლავ აწარმოებენ თავდაპირველ საწარმოში John Deere Seeding-ში, მოლინი, ილინოისი.

  • 1878

    1878

    Gilpin Sulky-ს სათესი მანქანა, რომელიც 1875 წელს შემოიღეს, ამარცხებს 50 სხვა სათეს მანქანას საველე ცდაში პარიზის უნივერსიტეტის გამოფენაზე, იგებს პირველი ადგილის პრიზს სევრის ფაიფურის თასს 1,000 ფრანკის ღირებულებით. გაყიდული ერთეულების რაოდენობა მომდევნო წელს იზრდება 5,198-მდე და 1883 წლისთვის აღწევს 7,824-ს.

  • 1881

    1881

    Deere & Company-მ ექსპლუატაციაში გაუშვა პირველი ელექტრო განათების ელექტრო სადგური როკ აილენდის ოლქში. ჩიკაგოს ბრაშის ელექტრო კომპანიისგან შეძენილი 1 დინამო, 16 ნათურა, 1 ჩამრთველი და 400 ნახშირის ელექტროდი დამონტაჟდა, რაც $3,000 აშშ დოლარზე მეტი ღირებულების იყო. ეს იყო პირველი ელექტროობა იმ მხარეში.

  • 1883

    1883

    ხუთი ყველაზე გაყიდვადი პროდუქტი 1879 - 1883 წლებში იყო სატარებელი სათიბები, Gilpin sulkies, კულტივატორები, მიწის შემოსაყრელები და გამაფხვიერებლები. გაყიდული ერთეულების რაოდენობაში დიდი ნაწილი (224,062) სატარებელ სათიბებს უჭირავს, ვიდრე დანარჩენ ოთხს ერთად.

  • 1886

    1886

    დამფუძნებელი ჯონ დირი გარდაიცვალა 82 წლის ასაკში. რამდენიმე თვით ადრე, ის ეუბნება ვიღაცას, რომ "თავისი ხანგრძლივი ცხოვრების მანძილზე მისთვის დიდი შვება იყო იმის ცოდნა, რომ მას არასდროს მიუყენებია ზიანი ვინმესთვის შეგნებულად და არასოდეს გაუტანია ბაზარზე ცუდი ხარისხის პროდუქტი."

  • 1892

    1892

    ჯონ ფროჰლიხი ცდის პირველ, წარმატებულ ბენზინის ტრაქტორს. 1918 წელს, John Deere-ი შეიძენს წარმატებულ კომპანიას, ვატერლოოს ბენზინზე მომუშავე ძრავის კომპანია.

  • 1893

    1893

    მსოფლიოს კოლუმბიური გამოფენა ჩიკაგოში გაიმართა. ჩარლზ დირი ილინოისის შტატის ორიდან ერთ-ერთი წარმომადგენელია. ის უკვეთავს ირმის სპილენძის სკულპტურებს, რომელთა დანახვაც დღესაც შესაძლებელია John Deere-ის ობიექტების გარე ფასადზე.

  • 1895

    1895

    ფაროუ იწყებს გამოცემას, როგორც "ჟურნალი ამერიკელი ფერმერისთვის.” 1912 წლისთვის ჟურნალის გავრცელება იზრდება 4 მილიონამდე მკითხველზე. დღეს ის გამოიცემა 14 ენაზე და მას კითხულობენ 115 ქვეყანაში, რაც კიდევ უფრო ზრდის მის, როგორც ფერმერული ჟურნალის ფართოდ გავრცელებადობას მსოფლიოში.

  • 1907

    1907

    დიდი ხნის პრეზიდენტი ჩარლზ დირი გარდაიცვალა და მის ადგილს იკავებს მისი სიძე ვილიამ ბათერვორსი. მისი თანამდებობაზე ყოფნის 21 წლიან პერიოდში, წლიური გაყიდვები $4.5 მილიონიდან $61 მილიონ აშშ დოლარამდე გაიზარდა და Deere გახდა ლიდერი მოსავლის აღებისა და ტრაქტორების ბიზნესში.

  • 1908

    1908

    მსოფლიოში მოწყობილობების ექსპორტის ცენტრალიზებისთვის, John Deere-ის ექსპორტის დეპარტამენტი რეგისტრირდება ნიუ-იორკში. 1911 წელს, ფრენკ სილოვეი ხდება მენეჯერი და მოგზაურობს სამხრეთ ამერიკაში, ინგლისში, საფრანგეთში, ავსტრიასა და რუსეთში.

  • 1912

    1912

    გაერთიანებებისა და შესყიდვების რამდენიმე წლის შემდეგ, Deere & Company თავის სხვა პროდუქციას შორის ახლა ითვლის სათეს მანქანებს, ურიკებს, ვაგონებს, მარცვლეულის სათესელებს და თივისა და მოსავლის ასაღებ მოწყობილობებს. გაყიდვები იზრდება $5.2 მილიონიდან 1910 წელს $30.7 მილიონამდე 1913 წელს.

  • 1918

    1918

    John Deere-ი შედის ტრაქტორის ბიზნესში. სრული ამძრავიანი ტრაქტორის გამოშვების შუა პროცესში, Deere-ი ყიდულობს ვატერლოოს ბენზინზე მომუშავე ძრავების კომპანიას, რომელიც Waterloo Boy ტრაქტორების მწარმოებელია. პირველ წელს კომპანია ყიდის 5,634 Waterloo Boy ტრაქტორს.

  • 1920

    1920

    ტრაქტორის გადატვირთული და სარისკო ბაზარი განაპირობებს მრეწველობის ჭარბწარმოებას და ფართოდ გავრცელებულ თაღლითობას. შედეგად, შეიქმნა ნებრასკას ტრაქტორის ტესტები საექსპლუატაციო სამრეწველო სტანდარტების დასადგენად. ტესტი ნომერი 001 გვიჩვენებს John Deere Waterloo Boy N ტრაქტორს.

  • 1927

    1927

    Deere-ი უშვებს თავის პირველ კომბაინს, 35-hp No.2, რომელიც წარმოდგენილია 12' ან 16' პლატფორმით. ერთი წლის შემდეგ, Deere-ი ამატებს შედარებით პატარა No. 1 კომბაინს, რომელიც წარმოადგენდა 8', 10' ან 12' საჭრელ დანადგარს.

  • 1928

    1928

    ვილიამ ბათერვორთს ირჩევენ აშშ-ის სავაჭრო პალატის პრეზიდენტად. ჩარლზ დირ ვიმანი, სამხედრო მფრინავი, რომელიც I მსოფლიო ომის შემდეგ კაპიტნის თანამდებობიდან რეზერვში გადავიდა, დაასახელეს პრეზიდენტად. ბათერვორთმა შეინარჩუნა ძალაუფლება საბჭოს თავმჯდომარის ახლად შექმნილ პოზიციაზე.

  • 1931

    1931

    "დიდი დეპრესიის" გავლენის საპასუხოდ, კომპანიამ ფერმერთა ობლიგაციების სახით აიღო 12 მილიონი აშშ დოლარი და გაახანგრძლივა ვადები უკვე შესყიდულ ტრაქტორებსა და სასოფლო-სამეურნეო მანქანა-დანადგარებზე. შედეგად, 1930 - 1932 წლებში გაყიდვები დაეცა 86%-მდე, მაგრამ ამან განაპირობა ფერმერთა ლოიალობა.

  • 1934

    1934

    რთული ფინანსური პერიოდის მიუხედავად, Deere-ი განაგრძობს ახალი პროდუქტების წარმოებას, “A” მოდელის ტრაქტორის ჩათვლით. მომდევნო წელს იქმნება მსგავსი, მაგრამ შედარებით პატარა მოდელი “B”. ეს ორი მოდელი წარმოებაში დარჩება 1952 წლამდე.

  • 1935

    1935

    გამოდის მოდელი “DI” ტრაქტორი, John Deere-ის პირველი ტრაქტორია, რომელიც შექმნილია ექსკლუზიურად სამრეწველო მოხმარებისთვის.

  • 1937

    1937

    "დიდი დეპრესიიდან" გამოსვლის შემდეგ, John Deere-ი აღნიშნავს იმ კომპნიის 100 წლისთავს, რომელმაც მიაღწია $100 მილიონზე მეტს გაყიდვებში პირველად კომპანიის ისტორიაში.

  • 1938

    1938

    საწარმოო დიზაინერმა ჰენრი დრეიფუსმა, Deereის ინჟინრებთან ერთად კიდევ უფრო დახვეწა "A" და "B" ტრაქტორები. მიმზიდველ დიზაინზე ზრუნვა აერთიანებს ტრადიციულ სამომხმარებლო ფასეულობებს, როგორც John Deere-ის პროდუქციის განმასხვავებელ ნიშნებს.

  • 1942

    1942

    პრეზიდენტი ჩარლზ დირ ვიმანი იღებს სამხედრო პოლკოვნიკის თანამდებობას. ბერტონ პიკი ცვლის მას კომპანიის დროებითი პრეზიდენტის თანამდებობაზე. Deere-ში დაბრუნებამდე 1944 წელს, ვიმანი ხანმოკლე დროით მართავს ომის საწარმოო კომიტეტის სასოფლო-სამეურნეო მანქანა-დანადგარებისა და ტექნიკის განყოფილებას.

  • 1943

    1943

    II მსოფლიო ომის დროს, Deere-ი აწარმოებს სამხედრო ტრაქტორებს, საბრძოლო მასალას, თვითმფრინავების ნაწილებს, ასევე სატვირთო და მობილურ სამრეცხაო ნაწილებს. ჯონ დირის ბატალიონი, რომელიც შედგებოდა თანამშრომლებისა და დილერებისაგან, არემონტებს ტანკებს ბელგიასა და საფრანგეთში ომის დროს.

  • 1947

    1947

    “M” მოდელის ტრაქტორი იქმნება John Deere Dubuque Works-ის ახალ საწარმოში. ორი წლის შემდეგ, “M” იწარმოება მუხლუხა ტრაქტორის სახით, რომელსაც “MC ეწოდება.” წინ განთავსებული ფრთის წყალობით ის ბულდოზერი ხდება. უნივერსალური პროდუქტი ხდება წინაპირობა John Deere-ის სამშენებლო და სატყეო საქმიანობისთვის.

  • 1950

    1950

    No.8 ბამბის საკრეფი კომბაინი ხდება პირველი ორრიგიანი თვითმავალი დანადგარი ბაზარზე. მისი სწრაფად ბრუნვადი ნემსებიანი ციბრუტი ორი ან სამი ბრუნვისას კრეფს მხოლოდ ბამბას მწიფე კოლოფებიდან.

  • 1954

    1954

    პირველად ისტორიაში John Deere-ი აერთიანებს მარცვლეულის კრეფისა და ჩენჩოსგან გასუფთავების ამოცანებს. გამოდის სიმინდის შემგროვებელი კომბაინის მარცვლეულის ამკრეფის ორ რიგიანი თავაკი; ახალ 45 მოდელის კომბაინთან ერთად ის საშუალებას აძლევს ფერმერს აიღოს სიმინდის 20 აკრამდე მოსავალი ერთ ჯერზე.

  • 1956

    1956

    Deere-ი აშენებს მცირე ზომის ტრაქტორების მშენებლ საწარმოს მექსიკაში და ყიდულობს Heinrich Lanz-ის, ტრაქტორებისა და კომბაინების გერმანელი მწარმოებლის აქციათა საკონტროლო პაკეტს, რომელსაც მცირე წარმომადგენლობა აქვს ესპანეთში. დღეს, John Deere-ის ბიზნესი წარმოდგენილია მთელს მსოფლიოში, დაახლოებით 35 ქვეყანაში.

  • 1957

    1957

    14 ტონიანი პრეს-შემკრები აწარმოებს კარგად ფორმირებულ, ბაწრით შეკრულ ფუთებს. მრეწველობაში № 1 ფუთის გამტყორცნით, მოკლე მართკუთხა ფუთების სროლა შესაძლებელია პირდაპირ ვაგონში, რაც პირველად იძლევა მსგავსი ოპერაციის შესრულებას ერთი ადამიანის მიერ.

  • 1958

    1958

    Deere-ი ნერგავს სამრეწველო დანადგარების ახალ განყოფილებას, რომელიც დაკომპლექტებულია სადილერო ცენტრებითა და სრული სამშენებლო დანადგარების ასორტიმენტით. 440 მუხლუხა არის კომპანიის პირველი უნივერსალური ყვითელი დანადგარი, რომელიც სპეციალურად სამრეწველო დანიშნულებისთვის შეიქმნა.

  • 1958

    1958

    John Deere-ის საკრედიტო კომპანია, რომელიც აფინანსებს John Deere-ის შიდა ტექნიკის შესყიდვებს, იწყებს საქმიანობას. ახალმა კომპანიამ გააერთიანა სავაჭრო ფილიალებისა და დილერების ფინანსური ოპერაციები ფინანსირების უფრო ეფექტური და კონკურენტული ვარიანტების უზრუნველსაყოფად.

  • 1960

    1960

    ოთხი “ახალი თაობის სიმძლავრის” ტრაქტორის მოდელმა დაიპყრო ჩვენება, რომელიც დალასში "დირის დღეებზე" გაიმართა. ოთხ და ექვს ცილინდრიანი ტრაქტორის სრულიად ახალი ხაზის მოდელები აღჭურვილია მეტი ცხენის ძალით, ვიდრე ორცილინდრიანი მოდელები, რასაც Deere 40 წელზე მეტ ხანს აწარმოებდა.

  • 1963

    1963

    სამომხმარებლო აღჭურვილობის განყოფილება, რომელიც დღეს გაზონის მწარმოებელი საწარმოა, შედის სამომხმარებლო ბაზარზე გაზონებისა და ბაღის ტრაქტორებით, ასევე მისაბმელიანი ტექნიკით, როგორიცაა სათიბები და თოვლსაწმენდები.

  • 1964

    1964

    იხსნება Deere & Company-ს ადმინისტრაციული ცენტრი, რომელიც დღეს საერთაშორისო ადმინისტრაციულ ცენტრს წარმოადგენს. ფინელ-ამერიკელი არქიტექტორის, ეერო საარინენის მიერ დაპროექტებული ცენტრი მრავალი არქიტექტურული ჯილდოს მფლობელი ხდება.

  • 1965

    1965

    John Deere 440 მორსათრევი ტრაქტორი ოპერატორებს კომფორტისა და უსაფრთხოების ახალ დონეს სთავაზობდა მინის გამჭვირვალე ხუფით, გვერდითა ჯავშანითა და ფეხის დამცავი ფარებით. ის გამორჩეული იყო სრული ამძრავით, შენაწევრებული საჭის გამაძლიერებლით, 42 ცხენის ძალის მქნევარა თვალითა და "5 ტონიანი პერსპექტიული ტექნიკით".

  • 1966

    1966

    John Deere-ი უშვებს პირველ კომერციულად ხელმისაწვდომ მბრუნავი ცილინდრის მექანიზმებს სასოფლო-სამეურნეო ტრაქტორებისთვის. მოგვიანებით, კომპანია უფასოდ იღებს პატენტს მრეწველობასთან უსაფრთხოების ამგვარი მნიშვნელოვანი ფუნქციის გაზიარებისთვის.

  • 1967

    1967

    ჩარჩოს შესახსრების დამატებამ საშუალება მისცა ოპერატორებს, იმოძრაონ ფერდობებზე, კვლებზე და არხებში ისე, რომ უკანა თვლები მყარ ზედაპირზე დარჩეს.

  • 1971

    1971

    Nothing Runs Like a Deere™ რეკლამას უკეთებს თოვლმავლებს, რომელიც წარმოადგენს John Deere Horicon Works-ის ახალ პროდუქტს. სლოგანი თოვლმავლის ხაზზე დიდხანს გრძელდება, რომელიც გაყიდვაში 1984 წელს ჩაეშვა.

  • 1972

    1972

    ოთხი ახალი “II თაობის” ტრაქტორის მოდელი შევიდა ბაზარზე. ექსკლუზიური ხმაურისგან დამცავი კორპუსებით ახალი მოდელები ოპერატორს სთავაზობს უსაფრთხოებასა და კომფორტს.

  • 1977

    1977

    ხე-ტყის ამკრები კომბაინი John Deere 743 აერთიანებს რეზინის თვლების სიჩქარეს ისრის მისაწვდომობასთან, და საფუძველს უყრის თანამედროვე კომბაინების წარმოებას.

  • 1979

    1979

    John Deere-ი აწარმოებს მრეწველობაში პირველ ბამბის ოთხრიგიან საკრეფს. საველე შემოწმებების თანახმად, ის ზრდის ოპერატორის ნაყოფიერებას 85%-ით.

  • 1987

    1987

    Deere-ი აღნიშნავს თავის 150-ე წლისთავს. Deere-ის ხანგრძლივი დაბალი შემოსავალი და შემცირებული გაყიდვები იწვევს სუფთა ზარალს $99 მილიონი აშშ დოლარის ოდენობით.

  • 1988

    1988

    იაპონურ კომპანია Hitachi-თან ერთად იქმნება ერთობლივი საწარმო აშშ-ში ექსკავატორების ასაწყობად.

  • 1992

    1992

    John Deere-ი იწყებს Gator-ის სატვირთო-სამგზავრო ავტომობილების საწარმოო ხაზს. 6x4 მოდელს შეუძლია 800 ფუნტის ტრანსპორტირება ძარით და 1,200 ფუნტის ტრანსპორტირება ბუქსირით.

  • 1994

    1994

    ბაზარზე ჩნდება 8000 სერიის ტრაქტორი, რომელიც ადგენს კონტროლის, ხილვადობის, მანევრირებისა და სიძლიერის ახალ სტანდარტებს. ტრაქტორი აღჭურვილია დაპატენტებული შასით, რომელიც შექმნილია წარმოებაში წამყვანი მობრუნების რადიუსის უზრუნველყოფის, ახალი ტრანსმისიისა და განახლებული კაბინისთვის.

  • 1996

    1996

    Deere-ი პირველად გთავაზობთ მოსავლიანობის რუკის სრულიად ინტეგრირებულ პაკეტს, GreenStar™ სისტემას, Maximizer™ 9000 სერიის კომბაინებისთვის. ის უზრუნველყოფდა მოსავლიანობისა და ტენიანობის მონაცემებს მუშაობის პროცესში, დიფერენციალურად კორექტირებულ ინფორმაციას ადგილმდებარეობის, შენახვისა და გადაცემის, ასევე მოსავლიანობის რუკის შესაძლებლობების შესახებ.

  • 1998

    1998

    Deere-ი ყიდულობს Cameco Industries-ს, რომელიც არის შაქრის ლერწმის სამკალი კომბაინის მწარმოებელი და თანამშრომლობს Hitachi Construction Machinery Co., Ltd.-თან იმისათვის, რომ აწარმოოს ხე-ტყის დამზადების მანქანა-დანადგარები ექსკავატორის ბაზაზე. Deere-Hitachi-ის ერთობლივი საწარმო აწარმოებს პროდუქციას კანადაში, ბრაზილიასა და აშშ-ში.

  • 2000

    2000

    John Deere-ი ყიდულობს Timberjack-ს, სატყეო დანადგარების მსოფლიოს წამყვან მწარმოებელ კომპანიას, და Waratah-ს, ხე-ტყის მასალის შემკრები დანადგარების თავების მწარმოებელს და ხდება მსოფლიოს უდაო ლიდერი სატყეო საქმიანობაში. John Deere-ი ხსნის ტრაქტორების ახალ საწარმოს პუნეს მახლობლად, ინდოეთი.

  • 2006

    2006

    ტიანძინში, ჩინეთი, იხსნება ახალი საწარმო, რომელიც აწარმოებს John Deere Tianjin Works-ის ტრანსმისიებს. შემდეგ წელს Deere-ი ყიდულობს ტრაქტორების მწარმოებელ საწარმოს ნინგბოში, ჩინეთი.

  • 2009

    2009

    Deere-ი უშვებს პირველ ბამბის საკრეფ მანქანას, რომელიც მუშაობის პროცესში ამზადებს ბამბის მრგვალ მოდულებს. ეს ინოვაციური დანადგარი გთავაზობთ ბამბის მოსავლის უწყვეტად აღებას და მაღალი ხარისხის ბამბას და ამცირებსდამატებითი მოწყობილობების საჭიროებას მინდორში.

  • 2010

    2010

    Deere-ი პირველი კომპანიაა, რომელიც ახდენს 175 მეტი ცხენის ძალის მქონე ძრავიანი სამშენებლო ტექნიკის მიწოდებას, რომლებიც აკმაყოფილებს აშშ-ის Interim Tier 4 ემისიების მკაცრ სტანდარტებს. Deere-ის პირველი 2 რიგიანი შაქრის ლერწმის სამკალი კომბაინი წარმოდგენილია კომპანიის დღეისათვის ყველაზე მსხვილ საწარმოში ლათინურ ამერიკაში.

  • 2012

    2012

    2012 წელს, Deere & Company ზეიმობს კომპანიის დაარსების 175-ე წლისთავს. ინოვაციური პასუხი ფერმერების მოთხოვნებზე გახდა 175 წლიანი ვალდებულების საფუძველი მათ წინაშე, ვინც მიწასთან კავშირი აქვს.

  • 2013

    2013

    "სმითსონის ჟურნალი" ირჩევს John Deere-ის სათიბს, როგორც "101-დან ერთ-ერთ ნივთს, რომელმაც შექმნა ამერიკა." სათიბი ამორჩეულ იქნა 137 მილიონ ექსპონატს შორის, რომლებიც ინახება სმიტსონის ინსტიტუტის 19 მუზეუმსა და კვლევით ცენტრში და შესულია იმ ნივთების ჩამონათვალში, რომლებმაც შეცვალეს აშშ-ის ისტორიის კურსი.

  • 2014

    2014

    John Deere-ის ინტელექტუალური გადაწყვეტილებების ჯგუფი კიდევ უფრო ზრდის წარმოებას ტექნოლოგიის მოწყობილობებთან ინტეგრაციის ხარჯზე. ისეთი მოწყობილობების გამოყენებით, რომელიც აგროვებს, გადასცემს, ინახავს და აანალიზებს მონაცემებს, მომხმარებლებს შეუძლიათ დააკმაყოფილონ მსოფლიოს მზარდი მოსახლეობის საჭიროებები.

  • ვირთგენის საგზაო სამშენებლო მოწყობილობა

    2017

    2017 წლის ბოლოს John Deere-მა შეიძინა Wirtgen Group (ვირთგენ ჯგუფი), საგზაო სამშენებლო ინდუსტრიის მსოფლიოს წამყვანი მწარმოებელი. Wirtgen Group-ი ავსებს Deere-ის სამშენებლო ტექნიკის პროდუქციის ხაზს, აძლიერებს მის შესაძლებლობას, მოემსახუროს კლიენტებს მთელი მსოფლიოს მასშტაბით.

მოხტუნავე ირმის სავაჭრო ნიშანი

John Deere-ის სავაჭრო ნიშნები

მსოფლიოს ერთ-ერთი ყველაზე აღიარებული კორპორატიული ლოგო, მოხტუნავე ირმის სავაჭრო ნიშანი John Deere-ის პროდუქტების ხარისხის სიმბოლოა 135 წელზე მეტია. დღეს, ის არის ყველაზე ხანგრძლივად გამოყენებული კორპორატიული ლოგო 500 იღბლიან კომპანიას შორის. ეს არის მისი ევოლუციის ისტორია.